من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شب رفتنت...

شب رفتنت عزیزم هرگز از یادم نمی ره

واسه هر کسی که می گم قصشو آتیش می گیره

دل من یه دریا خون بود،چشم تو یه دنیا تردید

آخرین لحظه نگاهت غصه داشت باز ولی خندید

شب رفتنت یه ماهی توی خشکی رفت و جون داد

زلزله خیلی دلا رو اون شب از غصه تکون داد

غم ها اون شب شیشه های خونه رو زدن شکستن

پا به پام عکسای نازت اومدن تا صبح نشستن

تو چرا از اینجا رفتی؟

تو چرا از اینجا رفتی؟تو که مثل قصه هایی

گِلم از چه چیزی باشه؟نه بدی نه بی وفایی!

شب رفتنت نوشتی شدی قربونیِ  تقدیر

نقره ی اشکای من شد دور گردنت یه زنجیر

شب تلخ رفتن تو گلدونامون اشکی بودن

قحطی سفیدیا بود،همه انگار مشکی بودن

شب رفتنت که رفتی گفتی دیگه چاره ای نیست

دیدم اون بالاها انگار عکس هیچ ستاره ای نیست

شب رفتن تو یاسا دلمو دلداری دادن

اونا عاشقن ولیکن،تنها نیستن که،زیادن

بارون اون شب دستشو از سر چشمام بر نمی داشت

من تا می خواستم ببارم،هرکسی می دید،نمی ذاشت

شب رفتن تو رفتم سراغ تنها نوارت

اون که واسم همه چیز بود،آره، تنها یادگارت

سرنوشت ما یه میدون زندگی اما یه بازی

پیش اسم ما نوشتن،حقته باید ببازی

شب رفتن تو خوندن واسه من همه لالایی

یکی می گفت که غریبی یکی می گفت بی وفایی

شب رفتن تو ابرا واسه گریه کم آوردن

آشِناها برای،زخم باز شدم  مرهم آوردن

شب رفتن تو تسبیح از دست گلدونا افتاد

قلب آرزوهام انگار واسه ی همیشه وایساد

شب رفتن تو غربت جای اونجا اینجا پیچید

دل تو بدون منظور رفت و خوشبختیم رو دزدید

شب رفتن تو دیدم یکی از قناریا مرد

فرداش اما دست قسمت اون یکی رم با خودش برد

شب رفتن تو چشمات راست راستی چه قهری داشتن

این همه آدم،چرا من؟پس با من چه فرقی داشتن؟

شب رفتنت پاشیدم همه اشکام رو تو کوچه

قولت رو آروم گذاشتم پیش قرآن لب طاقچه

شب رفتنت دلم رفت پیش چشمایی که خیسن

پیش شاعرا که دائم از مسافر می نویسن

شب رفتن تو دیدم تا که غم نیاد سراغت

هیچ زمون روشن نمی شه واسه ی کسی چراغت

شب رفتن تو دیدم خیلیه غمهای شاعر

روی شیشمون نوشتم می شینم به پات مسافر

برو تا همه بدونن که سفر اون قدا بد نیست

واسه گفتن تو اما هیچ کی شاعری بلد نیست…



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت10:28---21 شهريور 1390

من !

خودم !

تنم !

وجودم !

و آنچه هستم !

آنچه می خواهم و آنچه هر چشمی به راه وجودش خیره مانده است ... نیستم !!!
شاید عبث ، شاید تخیل و شاید خیال باشم اما نه مغایر از بیهوده گی ها ...
زندگی احساس است . داغتر از هر شعله سوزنده و مشهورتر از نام هر آدم ٬ مثل کلمه ی سه حرفی در یکی از ستون های جدول جایش خالی است لذا این سه حرف در قلب تو یا قلب من محسوس است ...
عشق و فقط عشق ...
غمی بزرگتر از غم های دیگر ...
دنیا را در چشم هایت می بینم ، زمان را در نگاه هایت جستجو می کنم و عشق و هستی را از کلامت می شنوم ...
خوبی ها و شادی های زمان بی تو برایم جلوه ای ندارد و غم دوری تو ، غم ندیدن تو و حتی غم این که نکند روزی تو را از دست بدهم ...
غمی بزرگتر از این غم دیگر نیست ...
حتی غم این که روزی من خواهم مرد ...
دوستت دارم و ...


sogand
ساعت0:19---20 شهريور 1390
____________%%
___سلام _______%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
__من_________%%%
______ آپم ____%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%________%%
________%%_________%%%
_______%%___________%%%
______%%_____________%%
_____%%________________%%
_____%%______منتظرتم _____%%
_____%%%________________%%
______%%________________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%
عاشقی اینه


sogand
ساعت19:52---18 شهريور 1390
سلام.خوبین؟مرسی که سرزدی.بابا شما که از منم غمگین ترین.این شعری که از مریم گذاشتینو خیلی دوست دارم چون باهاش خاطره دارم.اگه شعر قشنگی داشتی برام بفرست تا با اسم خودتون نوی وبم بذارم.
بای


تنها
ساعت10:25---18 شهريور 1390
سلام ممنون که سر زدی مهربونم

محمد
ساعت23:59---17 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277

به منم سر بزن نظر هم یادت نره

www.parsa74.loxblog.com

روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم

راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم

منتظر حضور گرمت تو وبم هستم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 214
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 436
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 195558
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1