من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گذشت. . .

 

روزگار عشق ورزی ها گذشت

مرغ بخت ما از این صحرا گذشت

آن صفای خنده ها از لب گریخت

آن بهار عشق بی پروا گذشت

سینه هست و گرمی آغوش نیست

بوسه هست و گرمی لب ها گذشت

عمر بود و عشق بود و یاد بود

فرصتی دلخواه بود اما گذشت

آدمی در رنج غربت رنگ باخت

بس که تنها آمد و تنها گذشت

خاطر ما روی آرامش ندید

عمر ما چون موج بر دریا گذشت

در سخن بودم شبی با آینه

گفتم آن شادی چه شد گفتا گذشت

گفتم آن لبخند مستی بخش کو

گفت خوابی بود و چون رویا گذشت...



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت11:40---9 آبان 1390
سلام.
وب زيبايي داري.لينكت كردم.موفق باشي
باي


بشار
ساعت9:11---9 آبان 1390

امروز نشستم

با ده انگشت عقلم

میزان درد تو را محاسبه کنم

پس اندیشیدم !!!

تو درد ها را

از گوشه ی تاریک ترین دریا ها

تا اوج روشن ترین ستاره ها

در هر لحظه می خوانی ...

اما ...

اما نازکترین قلب دنیا را در سینه پنهان کرده ای

هر چه کوشیدم نفهمیدم

این درد و این سینه

ضرب در هم چه میشود

اما به عمق خجالت خود پی بردم

که چه قدر تا کنون

این نازک را شکسته ام ...

چه قدر و چه قدر ...



سوگند
ساعت23:43---7 آبان 1390
سلام بر داداش حسین.خوبی درسا چطورن؟مهران درساش خوبن؟اگه کم میگیره بگو کمی بخندم بهش و اذیتش کنم.از این شعر خسته ام میفهمید!خیلی خیلی خوشم اومده.من آپم بیا

مهران
ساعت16:52---5 آبان 1390
سلام

چطوری رفیق؟؟

نیستی؟؟

من آپم

منتظرممم


تنها
ساعت23:38---3 آبان 1390
ای مــتــرســـــــــــک

آنقدر دستهایت را باز نــــــــــــکــــــــــن

کسی تو را در آغوش نمیگیرد ،

ایــســتــادگــی هــمــیــشــه تــنــهــایــی مــیــاورد

36535


بانوی مرداد
ساعت11:00---3 آبان 1390
سلام وبلاگ به روزی دارین ولی من دنبال یه آهنگ از مهران باقری هستم که با میلاد صادقی خونده بنام "تقویم بی بهار " هیچ جوری پیداش نمیکنم اگه میشه دانلود این آهنگو بذارین ممنون میشم

بانوی مرداد
ساعت11:00---3 آبان 1390
سلام وبلاگ به روزی دارین ولی من دنبال یه آهنگ از مهران باقری هستم که با میلاد صادقی خونده بنام "تقویم بی بهار " هیچ جوری پیداش نمیکنم اگه میشه دانلود این آهنگو بذارین ممنون میشم

بانوی مرداد
ساعت11:00---3 آبان 1390
سلام وبلاگ به روزی دارین ولی من دنبال یه آهنگ از مهران باقری هستم که با میلاد صادقی خونده بنام "تقویم بی بهار " هیچ جوری پیداش نمیکنم اگه میشه دانلود این آهنگو بذارین ممنون میشم

بشار
ساعت14:00---2 آبان 1390

خدایا جز تو کسی را ندارم

خدايا چه ساده ميتوان زيست و چه سان ما تجمل گرايانه زندگي ميكنيم خدايا چه ساده ميتوان تورا باور داشت و چه سان دورمانده ايم از تو !
خدايا چه آسان مارا ميبخشي وچه بيخبرانه روي از تو برگرفته ايم!

خدايا آيا باور كنم كه از گناهانم نخواهي گذشت؟ آيا قبول كنم كه بر من خشم خواهي گرفت؟

نه هرگز... من هرگز به اين باور نميرسم خودت نااميدان را شيطان خوانده اي بدون اينكه سخني از درجه گناهانشان بگويي پس تو هر كسي را با هر درجه از بدي پذيرايي !

پس مرا بپذير كه جز تو كسي را ندارم !!!


مرضیه
ساعت1:01---30 مهر 1390
به به سلام میبینم که آپای خشمل داشتیدو ما رو خبر نکردی!!!!!!
ولی من بی معرفت نیستم
بدوووو که من اپیدمممم


مهران
ساعت14:48---29 مهر 1390
سلام
ممنون که بهم سر زدی بهم رفیق
خیلی قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 287
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 195409
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1