من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یک روز رسد خوشی به اندازه کوه/یک روز رسد غمت به اندازه دشت/افسانه زندگی چنین اس گلم/در سایه کوه باید از دشت گذشت...

                 

 سراغ کلبه ما را کسی جز غم نمی گیرد/خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه ما را...

                  

زخم شدم شیشه به زخمم نشست/شیشه شدم سنگ سرم را شکست/وای اگر سنگ شوم لحظه ای/بر دل این سنگ چه خواهد گذشت...

                 

 طبیبان بر سر بالین من آهسته می گفتند/که امشب تا سحر این عاشق دلخسته می میرد/ز هرجا بگذرد تابوت من غوغا به پا خیزد/چه سنگین می رود این مرده از بس آرزو دارد...

                 

می رسد روزی که بی من روز ها را سر کنی/می رید روزی که مرگ عشق را باور کنی/می رسد روزی که تنها در کنار عکس من/نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی...

                 

 بس که دیوار دلم کوتاه است،هر که از کوچه تنهای دلم می گذرد،به هوای هوسی هم که شده،سرکی می کشد و می گذرد...

                 

 زندگی را نفسی اندش غم خوردن نیست/آنقدر سیر بخندم که غم از رو برود...

                 

 مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها/دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها/گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است/مشکل از طاقت دل هاست نه از فاصله ها...

                 

 جا برای من گنجشک زیاد است ولی/به درختان خیابان تو عادت کردم...

                  

من به یادت آه را بر روی غم حک می کنم/تا بدانی انتظار دوست یعنی اوج عشق...

                 

یادت نرود که یاد تو در یاد است/آبادی دل برای تو آباد است/از یاد نبر دل حقیرم را دوست/در این دل من همیشه یادت یاد است...

                 

 شاعر از کوچه ی مهتاب گذشت/لیک شعری نسرود/نه که معشوقه نداشت/نه که سرگشته نبود/سالها بود دگر کوچه ی مهتاب خیابان شده بود...

نظرات شما عزیزان:

محمد(مهند)
ساعت14:01---25 بهمن 1390
حسین این محرم را پاک کن

عاطفه
ساعت19:46---16 دی 1389
آقا حسین من نمی دونم کی هستی ولی با این وبلاگی که داری خیلی دوست دارم باهات آشنا بشم. افتخار میدید؟
پاسخ:no,I'm sorry


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 18 آذر 1389برچسب:, ] [ 6 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 257
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 195379
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1