من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





افسوس. . .

 

 

میگویند: شاد بنویس...

نوشته هایت درد دارند...!

و من یاد مردی می افتم، که با کمانچه اش، گوشه خیابان شاد میزد...

اما با چشمهای خیس...

 

 

آدمها برای یکدیگر نقش سیگار را بازی میکنند!

همدیگر را میکشند...

لذت میبرند...

دود میکنند...

تمامت میکنند...

خاموشت میکنند...

خاموشت میکنند و بعد از اندک زمانی سیگاری دیگر...

افسوس...!

 

 

شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او

شد با شب و گریه رو به رو عاشق او

پایان حکایتم شنیدن دارد...

"من عاشق او بودم و او عاشق او"...

 

 

دیگر به هوای نازت

هیچ مردی سر به بیابان نمی گذارد!

ساده ای لیلی جان...!؟

اینجا مردها با یک کلیک روزی هزار بار

عاشق می شوند!!!

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت21:50---22 دی 1391
سلام.لینک شدی .اگه ممکنه منم لینک کن.
عنوان:joke text
آدرس:joke-text.lxb.ir


gole maryam
ساعت11:07---22 دی 1391
من تمام اصل های قانون بشر را خوانده ام. جای یک اصل خالی بود......
اصل سی ویکم:
عزیزم هر انسانی حق دارد هر کسی را که میخواهد دوستت داشته باشد دوست داشتن اجبار نیست این را مینویسم چون من هم تد را اجبار نمیکنم...


mahsa
ساعت22:34---20 دی 1391
قالب جدیدت مبآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرک
خیلی قشنگ شده
قالبمو درس کــــــــــــــــــــــــردم


mahsa
ساعت11:45---13 دی 1391
جای من اینجا نیست

جای من گُم شده است

من از این همهمه ی اهل زمین بیزام

دلِ من می خواهد جایی باشم

که در آنجا نباشد هیچ ردّی

از آدمها

که بخواهند

که درکم نکنند

یا که تَرکم بکنند

یا دلم را بشکنند

سرزمینش سرسبز

چشمه هایش پر آب

و درختانی داشته باشد سر به فلک

و در آنجا نوازش بدهند گوشم را

جیک جیکِ گنجشک ها

غُورغُور قورباغه

شُرشُر آبِ روان

و هزاران صدای دیگر

و من با سازِ خودم

نوازش بدهم گوش طبیعت را

و چه کیفی دارد

تک و تنها در آنجا باشم

خانه ام کلبه ای از چوب درختان باشد

و چراغ شبهایم مهتاب

و ستاره های چشمک زن شب

نقاشی کنند

صفحه ی سیاهِ شبهایم را...
-------------------------------------
-----------------------------------------------
-------------------------------------------------------- -------------------------
----------------------------------------
--------------------------------------------------سلا م
وبلاگت خیلی قشنگه
چن تا از مطالبتو خوندم واقعا
عالـــــــــــــــــــــــــ ـــــی
بود
موفـــــــــــــــــــــــــ ــق باشی


زهراشیرانی
ساعت23:14---12 دی 1391
سلام
مطلب زیبایی بودچقدر مطلبت به واقعیت نزدیکه دیگه نه لیلی واقعی هست و نه مجنون واقعی
متشکرم


سلدا
ساعت13:40---12 دی 1391
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
اپم بدو بیا


محدثه
ساعت13:38---12 دی 1391
سلام ممنون بهم سر زدي
بازم بيا
وبلاگت هم جالب و قشنگه


sia
ساعت0:19---12 دی 1391
هوایت
چه دستان سنگینی دارد ،امروز که به سرم زد فهمیدم....


sogand
ساعت23:20---4 دی 1391
در میان من و تو فاصله هاست

گاه می اندیشم

می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

تو توانایی بخشش داری

دستهای تو توانایی آن را دارد

که مرا زندگانی بخشد

چشمهای تو به من می بخشد شور عشق و مستی

و تو چون مصرع شعری زیبا

سطر برجسته ای از زندگی من هستی

دفتر عمر مرا با وجود تو

شکوهی دیگر

رونقی دیگر هست

می توانی تو به من زندگانی بخشی

یا بگیری از من آنچه را می بخشی

من به بی سامانی ، باد را می مانم

من به سرگردانی ، ابر را می مانم

من به آراسته گی خندیدم

منه ژولیده به آراسته گی خندیدم

سنگ طفلی اما

خواب نوشین کبوتر ها را در لانه می آشفت

قصه ی بی سر و سامانی من

باد با برگ درختان می گفت

باد با من می گفت :

" چه تهی دستی مرد ! "

ابر باور می کرد

من در آئینه رُخ خود دیدم

و به تو حق دادم

آه ... می بینم ، میبینم

تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی

من به اندازه زیبایی تو غمگینم

چه امید عبثی

من چه دارم که تو را در خور ؟!

هیچ !

من چه دارم که سزاوار تو ؟!

هیچ !

تو همه هستی من

هستی من

تو همه زندگی من هستی

تو چه داری ؟! .... همه چیز

تو چه کم داری ؟! ...هیچ !

بی تو در می یابم

چون چناران کهن

از درون تلخی واریزم را

کاهش جان من ، این شعر من است

آرزو می کردم که تو خواننده ی شعرم باشی

راستی .... شعر مرا می خوانی ؟!

باورم نیست که خواننده ی شعرم باشی

نه .... دریغا ، هرگز

کاشکی شعر مرا می خواندی !!!





م ی ن ا
ساعت13:21---4 دی 1391
سلام عزیز شما هم وبتون عالیه

sia
ساعت18:41---30 آذر 1391
فقط میای نظر میخونی ، ی بار هم بیا آپ کن مردیم از دوری

mehran
ساعت0:13---30 آذر 1391
سلام
من آپم
ممنون میشم بهم سر بزنی و نظرتو بگی
منتظرم....
عالی بود آپت رفیققققق


sia
ساعت21:24---28 آذر 1391
کی میخوای آپ کنی؟

م ی ن ا
ساعت23:18---19 آذر 1391
http://astdandelion.mihanblog.com/
سلام این وب جدیدمه سر بزنی خوشحال میشم


sogand
ساعت0:23---16 آذر 1391
salam dadashi.bazam mese hamishe ali bod.bebinam to in jomleharo az koja peyda mikoni?
rasti manam apam


sia
ساعت0:20---16 آذر 1391
افسوس...
این کلمه یعنی چی؟
من که نفهمیدم آخرش که تو عاشقی ، دپرسی، خوش حالی
این کلمه رو بذار من به کار ببرم که سر امتحان این بلا سرم اومد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 194088
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1