من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به باد بسپار. . .

 

بر ماسه ها نوشتم:

      دریای هستی من

                از عشق توست سرشار

                این را به یاد بسپار!

بر ماسه ها نوشتی:

      ای همزبان دیرین

                این آرزوی پاکیست

                اما به باد بسپار!



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت10:22---3 شهريور 1390

سلام عزیز
طاعات و عبادات قبول درگاه حق ٬ شب های قدر خیلی دعاتون کردم و انشاءالله خدا همه ی خواسته ها و آرزوهاتون رو بنابر مصلحت برآورده کنه و تبدیل به خیر و سلامتی بشن !
من از اینکه دوباره میتونم تو جمع دوستان باشم خیلی خوشحالم و این برام کافیه ...
این هم شاید حکمتی داشته که قدر داشته هامون رو بیشتر بدونیم و غافل نباشیم ...
من تصمیم گرفتم از ایمیل های دوستان بک آپ بگیرم که اگه چنین اتفاقی دوباره افتاد لااقل بتونم باهاتون ارتباط داشته باشم چون این چند وقته خیلی مستاسل و درمونده شده بودم و فکر از دست دادن دوستان بیشتر ناراحتم میکرد ...
باز هم خوشحالم و دوستت دارم ...

pbsnsh@gmail.com


sogand
ساعت19:49---27 تير 1390
سلام.خوب هستین؟منم ممنونم از اینکه لینکم کردید.همش بهتون سر میزنم وحتما نظر میدم.امیدوارم شمام منو فراموش نکنید.
منتظرمطالب جدیدتون هستم


تنها
ساعت18:25---27 تير 1390
به دیدارم بیا هر شب ، در این تنهایی ِ تنها و تاریک ِ خدا مانند

دلم تنگ است .

بیا ای روشن ، ای روشن تر از لبخند

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهیها

دلم تنگ است.

بیا بنگر، چه غمگین و غریبانه

در این ایوان سرپوشیده ، وین تالاب مالامال

دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهیها

و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی

بیا ای همگناه ِ من درین برزخ

بهشتم نیز و هم دوزخ

به دیدارم بیا ، ای همگناه ، ای مهربان با من

که اینان زود می پوشند رو در خوابهای بی گناهیها

و من می مانم و بیداد بی خوابی.

در این ایوان سرپوشیده ی متروک

شب افتاده ست و در تالاب ِ من دیری ست

که درخوابند آن نیلوفر آبی و ماهیها، پرستوها

بیا امشب که بس تاریک و تنهایم

بیا ای روشنی ، اما بپوشان روی

که می ترسم ترا خورشید پندارند

و می ترسم همه از خواب برخیزند

و می ترسم همه از خواب برخیزند

و می ترسم که چشم از خواب بردارند

نمی خواهم ببیند هیچ کس ما را

نمی خواهم بداند هیچ کس ما را

و نیلوفر که سر بر می کشد از آب

پرستوها که با پرواز و با آواز

و ماهیها که با آن رقص غوغایی

نمی خواهم بفهمانند بیدارند.

شب افتاده ست و من تنها و تاریکم

و در ایوان و در تالاب من دیری ست در خوابند

پرستوها و ماهیها و آن نیلوفر آبی

بیا ای مهربان با من !

بیا ای یاد مهتابی !
سلام داداش گلم عیدشماهم مبارک باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 27 تير 1390برچسب:, ] [ 11 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 195394
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1