من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلم از مهر تو آکنده هنوز...

زیر خاکستر ذهنم باقی ست
آتشی سرکش و سوزنده هنوز
یادگاری است ز عشقی سوزان
که بودم گرم و فروزنده هنوز
عشقی آنگونه که بنیان مرا
سوخت از ریشه و خاکستر کرد
غرق درحیرتم از اینکه چرا
مانده ام زنده هنوز
گاهگاهی که دلم می گیرد
پیش خودم می گویم
آن که جانم را سوخت
یاد می آرد از این بنده هنوز
سخت جانی را ببین
که نمردم از هجر
مرگ صد بار به از
بی تو بودن باشد
گفتم از عشق تو من خواهم مرد
چون نمردم هستم
پیش چشمان تو شرمنده هنوز
گرچه از فرط غرور
بعد تو لیک پس از آنهمه سال
کس ندیده به لبم خنده هنوز
گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت
سالها هست که از دیده من رفتی لیک
دلم از مهر تو آکنده هنوز
دفتر عمر مرا
دست ایام ورقها زده است
زیر بار غم عشق
قامتم خم شد و پشتم بشکست
در خیالم اما
همچنان روز نخست
تویی آن قامت بالنده هنوز
در قمار غم عشق
دل من بردی و با دست تهی
منم آن عاشق بازنده هنوز
آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش
گر که گورم بشکافند عیان می بینند
زیر خاکستر جسمم باقی است
آتش سرکش و سوزنده هنوز...



نظرات شما عزیزان:

elena
ساعت21:46---28 شهريور 1390
سلام دوست گلموبلاگ زيبايي داري خوجله من شمارولينك كردم اگه مايلي شمام منوبلينك وبهم سربزن خوشحالم ميكني نظرم يادت نره چون هميشه دوست دارم اشتباهات كارم وبفهمم وسعي كنم برطرفش كنم

تنها
ساعت15:15---28 شهريور 1390
سلام مهربون ممنون که سر زدی
چه لاك خوش رنگي چه آرايشي داري

چه دوست پسر خوبي چه آرامشي داري

وقتي تو اي اف امي ني ديگه به تو فكر كنه

روزي صد بار زنگ بزنه تو رو چك كنه

راستي شنيدم تو ديگه از ما خسته شدي

شنيدم به يه كسي ديگه اي وابسته شدي

به دوست پسر جديدت مبارك باشه

اصلا مگه ميشه سليقه ي شما بد باشه

ميگن خيلي با هم خوشين خوب خدا رو شكر

يكي هم پيدا شدو دل شما رو برد

منم كه واسه رسيدن به تو بي اميدم

تا جايي كه يادمه هي دنبالت ميدويیدم

بذار بگم حالا كه داري ميري راحت بي لياقت

گفتي تا تهش باهاتم ولي ديدي طاقت

نياورديو يكي ديگه رو جايگزين من آورديو

خيلي راحت تو آبروي منو بردي

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نمي كنم روت اصلا

همه رو ميپيچيدمو پاشدي رو دستم

ديگه برو فكر منم نباش و راحت

با هر كي هستي باش منم حواشو دارم

هر كي كه با تو يا يه جورايي آشناس با تو

با اينكه بد بودي ولي باز شانس با توست

چون من حاليمه هنوزم حرمت نون و نمك

با اينكه همه حرفاي تو دروغ بود و كلك

ما كه از همه خورديم خب ميگيم توام روش

ميتوني اين موزيكو بدي با صداي بلند گوش

ميدوني امثال تو دور و ورم پرن كوش

اونكه باب ميل من و من بي تابشم

اونكه به چشم نياد بزرگترين ايرادشم

حتي به بدترين شكل بزنن زيرابشم

بازم دونسته با دروغاش سيا بشم

اونكه به يادش من زير بارون پياده شب

قدم مي زنم اما نيست عين خيالشم

من تو فكرشو اون بي استرس مي خوابه شب

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نمي كنم روت اصلا

همه رو ميپيچيدمو پاشدي رو دستم

خدايي تو وجود تو احساسي بود اصلا

يه روزي فقط دستاي تو بود تو دستم

ولي حالا حسابي وا نمي كنم روت اصلا

همه رو ميپيچيدمو پاشدي رو دستم


بشار
ساعت14:13---27 شهريور 1390

سئوه سن سئومیه سن من سنی چوخلی سئویرم ...
اولا بولمز قاچاسان سن بو حقیقت دن گوزلیم ...
آننیوا بویله یازیلمیش کی منه یار اولاسان ...
اوزاق اولماز گزه سن یلزیلی قیسمت دن گوزلیم ...

( ترجمه :
چه دوست داشته باشی چه دوست نداشته باشی من تو رو خیلی دوست دارم ...
زیبای من از این حقیقت هم نمیتوانی فرار کنی ...
پیشانی نوشتت اینست که یار من بشی ...
عزیز من نمیتوانی از من دوری کنی که قسمتمون این طور رقم خورده ... )


majid
ساعت11:13---27 شهريور 1390
hi.hossain it seems sogand kheili khatereto mikhad.mibinamet bye

تنها
ساعت0:40---27 شهريور 1390

تو که در باور مهتابی عشق

رنگ دریا داری فکر امروزت باش

به کجا مینگری

زندگی ثانیه است

وسعت ثانیه را میفهمی

میشود مثل نسیم بال در بال پرستو

بوسه بر قلب شقایق بزنیم

دل تو تنها نیست

تو خدا را داری

و من آرامش چشمان تو را !!!








بشار
ساعت13:46---26 شهريور 1390


بگذار آن باشم که با تو در کوهسار گام بر می دارد



بگذار کسی باشم که بی دغدغه با او سخن می گوئی



بگذار کسی باشم که در وقت غم سوی او می آیی



بگذار کسی باشم که در شادی با او می خندی



بگذار کسی باشم که به او عشق می ورزی ...



ناصر
ساعت17:34---25 شهريور 1390
سلام دوست عزیز مرسی که به من سر زدی با افتخار لینگت کردم

مریم
ساعت17:01---25 شهريور 1390
!! مـــــن مقصر نبـــــودم عزیزم... تقصیر معلممون بود که یــــــادم داد ..... جای خالـــــــی را پر کنم....!
سلام من شما ر لینک کردم
موفق باشید


تنها
ساعت16:56---25 شهريور 1390
باور نکن تنهاییت را من در تو پنهانم تو در من


از من به من نزدیکتر تو از تو به تو نزدیکتر من


باور نکن تنهاییت را تا یک دل و یک درد داریم


تا در عبور از کوچهء عشق بر دوش هم سر میگذاریم


دل تاب تنهایی ندارد باور نکن تنهاییت را


هرجای این دنیا که باشی من باتوام تنهای تنها


من با توام هرجا که هستی حتی اگر با هم نباشیم


حتی اگر یک لحظه یک روز

با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر

با من بیا تا کعبه دل


باور نکن تنهاییت را من باتوام منزل به منزل....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, ] [ 4 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 380
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 195502
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1