من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خسته ام میفهمید؟!

خسته ام میفهمید؟!
خسته از آمدن و رفتن و آوار شدن
خسته از منحنی بودن و عشق
خسته از حس غریبانه این تنهایی
به خدا خسته ام از این همه تکرار سکوت
به خدا خسته ام از این همه لبخند دروغ
من نمیدانم عشق،
رنگ سرخ است؟!
آبیست؟!
یا که مهتاب هر شب، واقعاً مهتابیست؟!
عشق را در طرف کودکیم،
خواب دیدم یکبار!
خواستم صادق و عاشق باشم!
خواستم مست شقایق باشم!
خواستم غرق شوم،
در شط مهر و وفا
اما حیف،
حس من کوچک بود
یا که شاید مغلوب،
پیش زیبایی ها!!
بخدا خسته شدم،
میشود قلب مرا عفو کنید
؟



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت12:01---27 مهر 1390

خدایا !
خطا از من است ...
میدانم ...
از من که سالهاست گفته ام " ایاک نعبد " اما به دیگران دلسپرده ام ...
از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین " اما به دیگران تکیه کرده ام ...
اما تو رهایم نکن !


تنها
ساعت13:34---25 مهر 1390
بازم ممنون

بشار
ساعت13:06---23 مهر 1390

اراده ای که در روح پاک مستقر شود
قادر است
بر روح انسان های دیگر حاکم شود
و
بر طبیعت حکومت کند ...


بشار
ساعت13:05---23 مهر 1390

اراده ای که در روح پاک مستقر شود
قادر است
بر روح انسان های دیگر حاکم شود
و
بر طبیعت حکومت کند ...


بشار
ساعت9:49---23 مهر 1390

گفتم: خدایا سوالی دارم ؟
گفت: بپرس ...
گفتم: چرا هر موقع من شادم ، همه با من میخندن ، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمی گرید ؟
گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم ...!


تنها
ساعت20:49---22 مهر 1390
تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم که ،شاید دلی برایم تنگ شود...
ولی افسوس که فراموش شدم...


مهسا جوني
ساعت10:41---22 مهر 1390
سلام خوفي؟وبلاگ زيبايي دالي خوشال ميشم به وب منم نيم نگاهي بندازي
موفق باشي
بدوووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 22 مهر 1390برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 204
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 426
بازدید ماه : 420
بازدید کل : 195548
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1