من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو کجایی سهراب؟

 

تو کـــــجایی سهراب...؟

آب را گـــــل کردند...

چــــشم ها را بستند...

وچـــــه با دل کردند...

وای سهراب کـــــجایی آخر...؟

زخـــــم هــا بر دل عــــــاشق کردند...

خــــــون به چــــــشمان شـــــقایق کردند...

تو کــــجایی سهراب؟؟؟

که هـــــمین نزدیـــــکی...

عــــــشق را دار زدند...

هــــمه جا ســـــایه ی دیــــوار زدند...

وای سهراب دلــــــم را کـشتند...

صــــــبر کن سهراب...!

قایقت جا دارد؟؟؟

من هم از همهمه ی اهل زمین دلگــــــــیرم...



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:03---20 بهمن 1390
سلام
ببخشید من جسارت کردم از این شعر کپی برداشتم
بازم معذرت
راستی از کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سیما
ساعت12:50---2 آذر 1390
وب زیبایی داری.لینکت کردم اگر دوست داری منو لینک کن

hedye
ساعت16:31---28 آبان 1390
به ما هم سري بزن

مهران
ساعت21:03---23 آبان 1390
Salam refigh

chetori?

Chera ap nakardi?

Tanbal shodi kheili

montazer apet hastam.

Bay ta hi


بشار
ساعت14:21---23 آبان 1390

عید ولایت مبارک ...




بشار
ساعت13:43---21 آبان 1390

زندگی را طی کن
و آنگاه که بر بلندترین قله هایش رسیدی
لبخند خود را نثار تمام سنگ ریزه هایی کن که پایت را خراشیدند ...


مهران
ساعت20:38---19 آبان 1390
سلام

شرمنده.آخه چند وقت نبودم

آپت خیلی قشنگ بود

منم آپم

منتظرمااااااااااااااااااااا


بشار
ساعت9:00---19 آبان 1390

خدایا دستانم را به درگاهت
چشمهایم را به نور ایمانت
گوشهایم را به نجوای گوشنوازت
لبانم را به بلندای فریاد کردنت
و قلبم را به دریای بیکرانت سپردم
هیچ جز تو درمانم نیست
پس فریاد میزنم
سُبْحانَكَ يا لا اِلـهَ إلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ يا رَب


سوگند
ساعت19:11---18 آبان 1390
سلام داداشم خوبی؟خسته نباشین.امیدوارم همشون رو نمره عالی گرفته باشی.اینا همه تموم میشه و یه روزی غصه همین روزارو میخوری.نه اینبار اولی نبودی چون برای این پستم همه نظر خصوصی گذاشتن.
بازم براتون آرزوی موفقیت میکنم عزیزم.هروقت تونستی بهم سر بزن.
منتظرتم.به مهرانم سلام برسون.
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 403
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 195525
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1