من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امــــــروز. . .

امــــروز دلــــم دوبـــاره شــــکست...

از هــــمان جـــای قــــبلی...!

کــــاش مـــی شد آخــــر اســـمت نــــقطه گــــذاشت تـــا دیــــگر شــــروع نــــشوی...

کــــاش مـــی شد فــــریاد بــــزنم... پـــــایـان...!

دلــــم گــــرفته اســــت...!

ایــــنجا نــــمی شــــود به کــــسی نــــزدیک شـــــد...

               آدم ها از دور دوســــت داشــــتنی تـــرند...!



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت17:58---11 فروردين 1391
از آمار وبتون معلومه خیلی طرفدار دارید اینم معلومه که این به خاطر مطالب خوب وبتونه

تنها
ساعت23:53---19 بهمن 1390
هذیـ‗__‗ـان میگوید لبـ‗__‗ـانت

چیـ‗__‗ـز ی شبیه "دوستـ‗__‗ـت دارم"

بر خـ__ـلاف چشمانـ‗__‗ـت...


سوگند
ساعت13:42---17 بهمن 1390
از چشم یا آسمان

فرقی نمی‌کند

باران وقتی بر زمین افتاد

دیگر باران نیست

سلام داداشم.عیب نداره.همین که یادمی کافیه و کلی برام ارزش داره.مهران چطوره؟بهش سلام برسون.بازم مرسی که سر زدی


تنها
ساعت23:30---16 بهمن 1390
صدایت را می شنوم به گاه دلتنگی هایم:
"می فهمی دارم به چشمات نگاه می کنم"
و اینک تو کلامم را بشنو:
"می فهمی که دلتنگت شده ام "
بی انصافیست صدایت را دریغ کردن
بی انصافیست
اما عزیزم این دلتنگی جنس دیگری دارد
تو را در کنار خود حس می کنم
اما دستانم نمی تواند وجودت را لمس نماید
بی انصافیست
نه؟؟؟
تو گمان نمی کنی بی انصافی است
یادم می آید از من پرسیدی می توانم دوریت را تحمل کنم
گفتم خواهم گریست
و تو مرا به صبر فراخواندی
گفتم بخاطر تو صبر خواهم کرد
صبر خواهم کرد، اما
اما قول بده اگر آمدی نپرسی سرخی چشمانم و التهاب پلک هایم برای چیست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 341
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 195463
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1