من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نمیدونم چی باید بگم... شاید باید بگم سلام...

سلام...

خیلی خسته ام بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنین... تا حالا انقدر تنهایی رو حس نکرده بودم...

زندگی... این زندگی که میگن چیه؟؟؟ خدایا این زندگی که میگن چیه که تا حالا چیزی ازش نفهمیدم...

از همه چیز خـــــــــسته ام... اومدم خداحافظی کنم... نمیدونم شاید یه روز برگشتم...

............................................................................................

تصمیم گرفتم کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود! ولی افسوس فراموش شدم...

نفس میکشم تا به جای مرده ها خاکم نکنند؛ اینگونه است حال من در نبودنت...

 

خدا حافظ...



نظرات شما عزیزان:

takpar
ساعت23:24---17 فروردين 1391
cheghadr ghamgin...........:-(:-(:-(:-(
webet mahshare.............:-*
:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(


سوگند
ساعت11:46---16 فروردين 1391
من همچنان منتظر اومدنت هستم داداشم

مریم
ساعت21:27---11 فروردين 1391
وب غمگینی داری بیش از حد غمگینه ولی مطلب های خیلی زیبایی داری.زیبا و غمگین.بعضی از مطلب ها رو چند بار خوندم ولی چرا انقدر غمگینی؟از مطلب آمروز دلم دوباره شکست...خیلی خوشم اومد همچنین از آهنگ زیر بارون.واست آرزوی موفقیت میکنم.امیدوارم برگردی.دوباره بهت سرمیزنم.

face2face
ساعت17:50---11 فروردين 1391
وب خیلی قشنگی داری. آخرشه

ولی چرا خداحافظی کردی؟ حیف به خدا


سوگند
ساعت23:14---27 اسفند 1390
نمیدونم دیگه میای به وبت سر بزنی یا نه!اما من واست مینویسم.داداش کوچولوی عزیزم کی گفته تو فراموش شدی؟این فکر خودته.زندگی گاهی بالا داره گاهیم پایین.گاهی از خوشی نمیدونم چیکار کنیم گاهی بس که غصه داریم از زمین و زمان متنفر میشیم.تا غم نباشه آدما قدر شادی رو نمیدونه.تا بیماری نباشه آدما قدر سلامتی رو نمیدونن.نمیدونم چی شده رفتی.اما من منتظر روزیم که کامنتی از طرف تو دریافت کنم و بهم بگی برگشتم با دلی شاد.منتظر اون لحظه میمونم عزیزم

فال واقعی و جالب
ساعت20:36---21 اسفند 1390
یک توصیه به شما میکنم ( و البته تا آخر مطلب هم صد بار دیگه تکرار میکنم): به هیچ عنوان در این بازی تقلب نکنید چونکه در آخر پشیمانی شدیدی درپی خواهد داشت و دیگر هم انجام دوباره این بازی فایده ای ندارد.

هیچ کلکی در کارنیست!

این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی که تقلب نکنید!
طالع بینی چینی!

سال جدید چینی امسال سال اژدهای آهنین است

که امیدواریم سالی خوش و پر از خوش شانسی برای شما باشد!

فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید

این حدوداً ۳ دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه کند!!

این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!

پیام را یکجا تا پایان نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
نکته: زمانی که می خواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل کنید که اشخاصی هستند که شما آنها را می شناسید (تبصره از خودم: یعنی اسم الکی یا بیخودی ننویسید!!!)
مهم: همچنین بیاد داشته باشید که به هنگام نوشتن اسامی و عمل کردن به دستورالعمل از احساس و غریزه خود استفاده کنید و بی خودی و بیش از حد فکر نکنید بلکه آنچه که در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!
با زهم باید گفته شود که به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر این صورت نتیجه درست نخواهد بود و آن را ضایع خواهید کرد!
(باز هم تبصره از خودم: این رو به خاطر این چندین بار تکرار کرده که آدمهای فضول ببخشید کنجکاو خودشونو کنترل کنن!!!)
خوب حالا یک قلم و یک برگ کاغذ آماده کنید.

- اول از هر چیز اعداد ۱ تا ۱۱ را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
۲- سپس در جلوی ردیف (ستون) ۱ و ۲ هر عددی را که مایلید بنویسید.
۳- حال در جلوی ردیف ۳ و ردیف ۷ نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
۴- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای ۴، ۵ و ۶ بنویسید.
۵- در ردیفهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
۶- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!

و حالا کلید رمز گشایی این بازی:

۱- عددی را که در ردیف ۲ نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
۲- شخصی که نامش در ردیف ۳ قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
۳- شخصی که نامش در ردیف ۷ قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
۴-شخص شماره ۴ کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
۵-شخص شماره ۵ کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
۶-شخصی که نامش در ردیف ۶ قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
۷-آهنگ قید شده در ردیف ۸ با شخص شماره ۳ تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
۸- آهنگ شماره ۹ آهنگی برای شخص شماره ۷ است!
۹-گ آهنگ شماره ۱۰ آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
۱۰- و بالاخره شماره ۱۱ آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!

واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!


بشار
ساعت8:50---16 اسفند 1390




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 402
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 195524
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1