من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ام اس روز ولنتاین Valentine's Day

 

نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست...

 

با تو از خاطره ها سرشارم، با تو تا آخر شب بیدارم، عشق من دست تو یعنی خورشید، گرمی دست تو را کم دارم

 

عمری با غم عشقت نشستم، به تو پیوستم و از خود گسستم، ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود، تو را دیدم، پرستیدم، شکستم

 

بزرگترین آرزوم اینه که کوچکترین آرزوت باشم...
ولنتاینت مبارک

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش به من شوق زیستن داد، دلم برای کسی تنگ استکه آغتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد میداد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرندگان می خواند...

 

ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان میکرد، تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی...

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی...
ولنتاینت مبارک

 

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند؟
بعضی ها مثل "ب" برات میمیرند، بعضی ها مثل "د" دوستت دارند، بعضی ها مثل "ع" عاشقت میشن، بعضی ها مثل "م" منتظر می مونند تا یه روز مثل "ی" یارت بشن...

 

اگر تو این دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت آبروتو به تاراج میبره، مهم این نیست که اون مال تو باشه، مهم اینه که باشه، نفس بکشه، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره...

 

be chand zaban begam dooset daram?
English: I love you
Persian: To ra doost daram
Italian: Ti amo
German: Ich liebe dich
Turkish: Seni Seviyurum
French: Je t'aime
Greek: S'ayapo
Spanish: Te quiero
Hindi: Mai tumase
Arabic: Ahbek
Japanese: Kimi oai shiteru
Yugoslavian: Ya te volim
Russian: Ya vas liubliu
Romanian: Te iu besc
Vietnamese: Em yeu anh
Ukrainian: Ja tebe
Korean: Nanun tangshinul sarang
Tunisian: Ha eh bak
Syrian/Lebanese: Bhebbek
Swiss-German: Ch'ha di ga"rn
Swedish: Jag a"lskar dig
Africans: Ekhet you liefe
Dige base?????
Happy Valentine

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 305
بازدید ماه : 299
بازدید کل : 195427
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1