من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ا م اس عــــــــاشـقـانـه

 

"نوشتم: ( دوستت دارم"

پرانتز را نبستم بگذار این حقیقت تا ابد جریان داشته باشد...

 

سوگند به زیبایی چشمانت و به ریزش همیشگی اشک هایم که من به خیال با تو بودن نیز قانعم، پس خیالت را از من نگیر که خیالت مهربان ترین تصویر دنیاست...

 

آری، عمری گذشت تا باورمان شد آنچه را که باد می برد ما بودیم نه خاطرات ما...!

 

گفتند حدیث آشنایی جرم است

دل بردن و بعد هم جدایی جرم است

فرهاد بلند شد ز قبرش فرمود:

در مکتب عشق بی وفایی جرم است

 

قلب من در هر زمان خواهان توست

این دو چشم عاشقم مهمان توست

اگرچه لبریز از غمی درمانده ام

این نگاهم در پی درمان توست

 

غروب عاشقان رنگش طلاییست

چاره چیست؟ آخرش مرگ و جداییست

 

شبی پرسیدمش با بی قراری

 به غیر از من کسی را دوست داری

به چشمش اشک شد از شرم ساری

میان گریه هایش گفت آری

 

خدایم را دوست دارم و با وفاتر از او سراغ ندارم، به رسم همین وفاداریست که بهترین عزیزم را به او میسپارم...

 

خود را به که بسپارم وقتی دلم تنگ است

پیدا نکنم همدم دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست

گرچه هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, ] [ 12 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 217
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 195561
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1