من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میخواستم

میخواستم با خونم برات بنویسم دوست دارم

                                   ولی غرورم نذاشت

میخواستم با برق چشام بهت نشون بدم عاشقتم

                                  ولی چشاتو بستی

میخواستم روی کاغذ بنویسم دلم پیشت گیره

                                  ولی نمیدونستم...

نمی دونستم دل رو چجور بنویسم که وقتی میخونیش

                                به یاد دل من بیوفتی!

میخواستم با لمس دستات گرمی عشقمو نشونت بدم

                               ولی دستمو پس زدی...

میخواستم تو خوابت بیام، خوابی که واسه من رویاست

                 تا حداقل رویای با تو بودن رو دیده باشم

                               ولی تو رویاتم واسه من نامهربون بودی...

آره...                        آره...

دیگه نمیگم میخواستم...

              دیگه از خواستنت حرف نمیزنم...

من دیگه بجای همه ی " میخواستم ها" فعل " نمی خوام " میذارم...

                  اصلا دیگه نمی خوام برگردم بالا و حتی دوباره

                این نوشته رو بخونم تا بجای می خواستم هاش ، نمی خوام بذارم. . .



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:03---13 ارديبهشت 1390
دوباره سلام.ممنون از اینکه لینکم کردی من هم شما را لینک کردم

مریم
ساعت12:38---13 ارديبهشت 1390
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی دارید.اگه دوست داشتید به من هم سر بزنید.اهنگ2afmهم خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, ] [ 12 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 195434
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1